Pakruojo rajono savivaldybė,
Kęstučio g. 4, LT-83152 Pakruojis
Juridinių asmenų registras,
Įstaigos kodas 111102598,
Tel./faks. (8 421) 69 090,
el. paštas savivaldybe@pakruojis.lt
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405
Birželis
    2020     
Archyvo pažymų apie darbo stažą, gautas pajamas ir kt. išdavimas likviduotų įmonių archyve saugomų dokumentų pagrindu
Spausdinti puslapio vidurį
Administracinės paslaugos apibūdinimas Paslaugos gali kreiptis fiziniai ir juridiniai asmenys, kuriems reikalingi duomenys apie gautas pajamas, darbo stažą ar kitus juridinius faktus likviduotų įmonių archyve saugomų dokumentų pagrindu. Asmuo pateikti prašymą gali tiesiogiai, paštu, el. paštu. Į asmens prašymus atsakoma tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas (išskyrus el. paštu), jei asmuo nėra išreiškęs pageidavimo atsakymą gauti kitu būdu.
Teisės aktai, reglamentuojantys administracinės paslaugos teikimą Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo (Žin.,1995, Nr.107-2389; 2004, Nr. 57-1982); 
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (Žin., 1999, Nr. 60-194; 2006, Nr. 77-2975).
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo Pateikiami šie dokumentai:
1. Prašymas (prašymo forma MS Word .doc formatu)
2. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (fiziniams asmenims) arba kitoks dokumentas, įrodantis teisę gauti informaciją (juridiniams asmenims), kadangi didžiojoje dalyje pažymų pateikiama informacija apie asmens duomenis.
3. Darbo knygelės (socialinio draudimo pažymėjimo) kopija.
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti pati savivaldybės administracija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)  
Administracinės paslaugos teikėjas Pakruojo rajono savivaldybės administracijos  Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus  vyriausioji archyvarė Jūratė Raziulienė, tel: 8-421-69970, el.p. archyvas@pakruojis.lt; jurate.raziuliene@pakruojis.lt; 
vyresnioji archyvarė bus Dovilė Kupčiūnienė el. pastas: dovile.kupciuniene@pakruojis.lt
Administracinės paslaugos vadovas  Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus Civilinės metrikacijos ir archyvų poskyrio vedėjas, Vitalijus Kacilevičius,
tel. 8 (421) 69 093, el.p. vitalijus.kacilevicius@pakruojis.lt
Administracinės paslaugos teikimo trukmė  20 darbo dienų
Administracinės paslaugos kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai)  Paslauga teikiama neatlygintinai
Prašymo forma, pildymo pavyzdys 

Prašymo forma

Prašyme nurodoma vardas, pavardė, tėvavardis, mergautinė pavardė, santuokos data, jei dirbta tuo laikotarpiu (moterims), gimimo data, gyvenamoji vieta ir kontaktinis telefonas. Prašyme taip pat nurodoma, kokia pažyma reikalinga (darbo stažo, uždarbio ar kt.), kam ji pristatytina, kur, kada ir kuo dirbta. Jeigu dingusi darbo knygelė, nurodoma bent apytikslės datos. Vyrai nurodo tikslų tarnybos armijoje laikotarpį, jeigu dirbta prieš tarnybą kariuomenėje ar po jos. Moterys nurodo tikslias vaikų gimimo datas.

Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą  
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai  Administracinė paslauga galutinė. Dokumentų originalai atiduodami asmeniui, pateikusiam prašymą. Parengtų dokumentų kopijos lieka įstaigoje.
Paskutinis atnaujinimas: 2017-12-15 11:00:44 Atgal