Pakruojo rajono savivaldybė,
Kęstučio g. 4, LT-83152 Pakruojis
Juridinių asmenų registras,
Įstaigos kodas 111102598,
Tel./faks. (8 421) 69 090,
el. paštas savivaldybe@pakruojis.lt
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Gegužė
    2020     
Vienkartinė išmoka būstui įsigyti arba įsikurti
Spausdinti puslapio vidurį
Administracinės paslaugos apibūdinimas Asmuo kreipiasi į Socialinės rūpybos skyrių, pateikia reikiamus dokumentus.
Asmuo pildo prašymą ir duomenų teisingumą patvirtina parašu.
Socialinės rūpybos skyrius registruoja gautą prašymą ir informuoja besikreipiantį asmenį apie išmokos mokėjimo dydį bei būdus. 
Besikreipiančiam asmeniui Vienkartinė išmoka įsikurti gali būti panaudota būstui pirkti, susimokėti daliai paskolos būstui statyti ar pirkti, būsto nuomai, būstui remontuoti arba rekonstruoti, baldams, buitinei technikai, vienam asmeniniam kompiuteriui įsigyti, vaizdo ir garso technikai, namų apyvokos reikmenims įsigyti, studijų ir neformaliojo švietimo kainai padengti, žemės sklypui įsigyti.
Ši išmoka grynais pinigais neišmokama.
Teisės aktai, reglamentuojantys administracinės paslaugos teikimą Išmoka skiriama vadovaujantis Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymu Nr. I-621 (Žin. 2004, Nr. 88-3208 aktuali redakcija)
Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu ,,Dėl išmokų vaikams skyrimo ir mokėjimo nuostatų patvirtinimo" (Žin. 2004, Nr. 100-3724 aktuali redakcija).
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo Išmoka skiriama, jeigu prašymą šią išmoką skirti asmuo pateikia iki jam sukako 25 metai.
Dokumentai, reikalingi išmokai gauti:
  • dokumentai apie globos (rūpybos) nustatymą; 
  • teismo sprendimas dėl nepilnamečio pripažinimo veiksniu, jeigu vaikas emancipuotas; 
  • asmens tapatybės dokumentas; 
  • santuokos liudijimas, jeigu nepilnametis įregistravęs santuoką; 
  • pažyma iš savivaldybės, kurioje pareiškėjas gyveno sulaukęs pilnametystės, apie tai, kad jam nebuvo skirta vienkartinė išmoka įsikurti; 
  • asmeninė sąskaita banke; 
  • pažyma apie gyvenamąją vietą (tik pareikalavus). 
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti pati savivaldybės administracija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) Gyvenamosios vietos deklaracija - iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. 
Informacija iš SODROS - iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.
Informacija iš socialinės rūpybos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama" - iš UAB ,,Nevda".
Administracinės paslaugos teikėjas Rajono gyventojai kreipiasi 
Į Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus 119 kabinetą 
Telefonai, (8 421) 69086; (8 421) 69074; Kęstučio g. 4, LT-83152 Pakruojis.
Administracinės paslaugos vadovas  Socialinės rūpybos skyriaus vedėja Daiva Rutkevičienė, kab. 122, el.p.  daiva.rutkeviciene@pakruojis.lt tel. (8 421) 69 074, 8 687 21 005
Administracinės paslaugos teikimo trukmė  30 darbo dienų
Administracinės paslaugos kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai)  Paslauga teikiama neatlygintinai
Prašymo forma, pildymo pavyzdys 

Prašymo forma SP-3 B

Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas

Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą Vienpusės sąveikos lygis. 
Pagal Viešojo administravimo plėtros iki 2010 strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 488 (Žin., 2004, Nr. 69-2399; 2009, Nr. 62-2493), 605.2 punktą. 
Internete suteikiama galimybė vartotojui rasti prašymo formą.
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai  Administracinė paslauga yra galutinė.
Piliečiui atvykus į Socialinės rūpybos skyrių, įgaliotas tarnautojas privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens tapatybe. 
Įgaliotas tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). 
Įsitikinus asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui suteikiama visa informacija apie administracinės paslaugos suteikimo terminus, dydį.
Administracinei paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti 5 p.
Paskutinis atnaujinimas: 2013-08-12 10:54:00 Atgal