PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2025 m. d.
įsakymu Nr.
TURTO VALDYMO SKYRIAUS
VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Turto valdymo skyriaus (toliau – skyrius) viešojo administravimo specialisto pareigybė priskiriama specialistų pareigybės grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti aukštesnįjį išsilavinimą ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešojo administravimo srityje arba viešajame sektoriuje;
3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės ir savivaldybių turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, ir gebėti juos taikyti praktikoje;
3.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas;
3.5. gebėti sklandžiai reikšti savo mintis, išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;
3.6. mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
3.7. būti pareigingam, sąžiningam, komunikabiliam, darbščiam.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. renka, analizuoja, kaupia ir sistemina duomenis apie Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) ir valstybės turto, perduoto Savivaldybei, (toliau – valstybės turtas) valdymą, naudojimą ir disponavimą juo;
4.2. teikia pasiūlymus, susijusius su valstybės ir Savivaldybės turto valdymu, naudojimu, disponavimu;
4.3. rengia įsakymų, sprendimų ir kitų teisės aktų projektus dėl valstybės (išskyrus Savivaldybei priskirtos valstybinės žemės) ir Savivaldybės turto valdymo, naudojimo, disponavimo juo;
4.4. pagal savo kompetenciją rengia ir (arba) dalyvauja rengiant dokumentus dėl valstybės ir Savivaldybės turto valdymo, naudojimo, disponavimo, teisinės būklės keitimo (nuomos, panaudos, pardavimo, įkeitimo ir kt.), teisinės registracijos;
4.5. teikia siūlymus dėl Savivaldybės turto nuomos, privatizavimo ir (arba) pardavimo, pagal kompetenciją rengia dokumentus šiam turtui nuomoti, privatizuoti ir (arba) parduoti ir organizuoja jo nuomą, privatizavimą ir (arba) pardavimą;
4.6. dalyvauja nuomojant, privatizuojant ir (arba) parduodant Savivaldybės turtą;
4.7. nuolat pildo valstybės ir Savivaldybės turto kadastrinių matavimų bylų bei teisinės registracijos dokumentų registrą;
4.8. dalyvauja organizuojant žemės sklypų planų parengimą, tvarko valstybinės žemės sklypų, kuriais disponuoja Savivaldybė, dokumentaciją;
4.9. rengia bendras Savivaldybės statistines ataskaitas ir teikia jas įstatymų nustatytais terminais Valstybės duomenų agentūrai;
4.10. pagal savo kompetenciją dalyvauja komisijų bei darbo grupių veikloje;
4.11. tvarko skyriaus dokumentų valdymo sistemos registrą;
4.12. remdamasis patvirtintu dokumentacijos planu pagal savo kompetenciją ruošia dokumentus perdavimui atitinkamiems archyvams;
4.13. pagal savo kompetenciją rengia ir (arba) dalyvauja rengiant Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų bei dokumentų, reikalingų Savivaldybės ar valstybės turto perdavimui, projektus;
4.14. vykdo kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus ir užduotis pagal priskirtą kompetenciją ir funkcijas.
IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.