Vilma Tominienė

Vyriausioji specialistė
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2025 m.       d. įsakymu Nr. AP-
 
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
APLINKOS APSAUGOS IR KOMUNALINIO ŪKIO SKYRIUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
 
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
 
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
 
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
 
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
 
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
 
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Pakruojo rajono savivaldybės valdomų bendrovių kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Savivaldybės energetikos ir komunalinio ūkio aptarnavimas, keleivių vežimo vietiniais maršrutais ir saugaus eismo organizavimas.
 
IV SKYRIUS 
FUNKCIJOS
 
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
18. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
19. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
22. Koordinuoja savivaldybės valdomų bendrovių darbą, vykdo jų metinių veiklos planų ir strateginių planų įgyvendinimo monitoringą, užtikrina ataskaitų surinkimą iš bendrovių nustatytais terminais ir pateikimą savivaldybės administracijos direktoriui.
23. Koordinuoja klausimus, susijusius su daugiabučių namų savininkų bendrijų, naudojimusi valstybės teikiamais lengvatiniais kreditais šilumos taupymo priemonėms įgyvendinti (renovacija), vykdo savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose ir kvartalo energinio efektyvumo didinimo programų koordinavimą.
24. Koordinuoja klausimus, susijusius su šilumos ar karšto vandens įrenginių atjungimu nuo šilumos ar karšto vandens tiekimo sistemos vartotojų iniciatyva, derina centralizuotai teikiamos šilumos, šalto ir karšto vandens tiekimo, geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kainas ir tarifus bei teikia jas savivaldybės tarybai tvirtinti.
25. Kartu su paslaugų teikėjais, teikiančiais transporto paslaugas, rengia visuomenei būtinų vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutų sąrašus, rengia sprendimų projektus dėl keleivių vežimo reguliariais reisais vietinio susisiekimo maršrutais tarifų patvirtinimo,  koordinuoja paslaugų teikėjų išlaidas.
26. Rengia savivaldybės Užimtumo didinimo programą, ją įgyvendina, koordinuoja jos priežiūrą ir kontrolę, pagal kompetenciją pradeda administracinių nusižengimų teiseną, atlieka administracinių nusižengimų tyrimą ir surašo administracinio nusižengimo protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas.
27. Koordinuoja individualių nuotekų valymo įrenginių įsigijimo ir įrengimo kompensavimą.
Užtikrina individualių nuotekų tvarkymo sistemų (toliau  INTS) apskaitą ir kontrolę.
Pavaduoja skyriaus vedėją jo nesant (ligos, atostogų, komandiruočių metu ar kitais nenumatytais atvejais).
28. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
 
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
29.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
29.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
29.4. studijų kryptis – teisė;
arba:
29.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
29.6. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
29.7. darbo patirties trukmė – 1 metai; 
30. Transporto priemonių pažymėjimai:
30.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
 
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
 
31. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
31.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
31.2. organizuotumas – 3;
31.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
31.4. analizė ir pagrindimas – 4;
31.5. komunikacija – 3.
32. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
32.1. informacijos valdymas – 3.
33. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
33.1. dokumentų valdymas – 3.