PATVIRTINTA Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. d. įsakymu Nr. AP-
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TEISĖS IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus struktūrinio padalinio vadovui, vykdydamas už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingo subjekto funkcijas – tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas direktoriui (įstaigos vadovui).
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Pagrindinė veiklos sritis:0
3.1. korupcijos prevencija.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. dokumentų valdymas;
4.2. administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:0
5.1. Korupcijai atsparios aplinkos kūrimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
6.1. Viešasis administravimas, savivaldos teisių įgyvendinimas;
6.2. Licencijavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
8. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
14. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
15. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
20. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
21. Vykdo už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingo asmens pavyzdiniame pareigybės aprašyme, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 29 d. nutarimu Nr. 1155 „Dėl už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingų subjektų pavyzdinių nuostatų ir pareigybės aprašymo patvirtinimo“, nustatytas funkcijas.
22. Ruošia dokumentus ir kitą medžiagą dėl licencijų kelių transporto veiklai vykdyti, leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo keleivių transporto maršrutais išdavimo (pratęsimo, sustabdymo, panaikinimo), keleivių vežimo sutartis, kaupia ir tvarko su tuo susijusius duomenis.
23. Ruošia dokumentus ir kitą medžiagą dėl licencijų verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais savivaldybėje išdavimo, kaupia ir perregistruoja šių licencijų duomenis nustatyta tvarka; tvarko informacinę sistemą „Vintra“, atnaujina informaciją apie savivaldybės administracijos išduodamus leidimus ir licencijas Licencijų informacinėje sistemoje.
24. Tvarko ir teikia teisės aktų nustatyta tvarka duomenis Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Šiaulių skyriaus Pakruojo poskyriui. Pildo Pakruojo rajono savivaldybės administracijos darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
25. Rengia Pakruojo rajono nevyriausybinių organizacijų rėmimo programą, konsultuoja organizacijų atstovus ir organizuoja Nevyriausybinių organizacijų projektų konkursus.
26. Pavaduoja kitą skyriaus vyriausiąjį specialistą jo nesant (laikino nedarbingumo, atostogų, komandiruočių ir kt. metu).
27. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2. studijų kryptis – teisė (arba);
28.3. studijų kryptis – komunikacija (arba);
28.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
28.5. studijų kryptis – pedagogika;
arba:
28.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.7. darbo patirtis – korupcijos prevencijos srityje;
28.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
29.2. organizuotumas – 3;
29.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
29.4. analizė ir pagrindimas – 4;
29.5. komunikacija – 3.
30. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
30.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
31. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai: