PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2025 m. įsakymu Nr. AP -
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS RŪPYBOS SKYRIAUS
SOCIALINĖS PARAMOS POSKYRIO VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITYS
3. Administracinių sprendimų priėmimas.
4. Administracinis reglamentavimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Socialinės paramos (visų socialinių išmokų ir kompensacijų) rajono gyventojams administravimas: sprendimų priėmimas ir kontrolė.
6. Teisės aktų, programų, projektų rengimas ir jų įgyvendinimo administravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
10. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
12. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
14. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Administruoja piniginės ir nepiniginės socialinės paramos organizavimo klausimus savivaldybėje: socialinių išmokų skyrimo, nutraukimo, perskaičiavimo, permokų nustatymo, išieškojimo, išmokų kontrolės ir kitus klausimus. Administruoja valstybės paramos nukentėjusiems asmenims (nepriklausomybės gynėjams ir kt.) klausimus. Dirba su informacinėmis sistemomis SPIS, PARAMA, DAP.
16. Administruoja socialinės paramos teikimo užsieniečiams, gavusiems prieglobstį Lietuvoje, klausimus. Tvarko dokumentus nacionalinėje duomenų mainų su kitomis ES valstybėmis narėmis sistemoje, teikia informaciją Užsienio išmokų tarnybai prie SODROS. Dirba su informacinėmis sistemomis PALANTIR, RINA.
17. Administruoja sprendimų priėmimo klausimus ir priima sprendimus socialinės paramos klausimais. Pagal kompetenciją sprendžia administracinių nusižengimų klausimus dėl socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo tvarkos pažeidimų. Rengia dokumentus archyvavimui ir koordinuoja poskyrio dokumentų archyvavimo klausimus.
18. Rengia Šeimos stiprinimo bei Studijų rėmimo programas, administruoja jų įgyvendinimą, koordinuoja Šeimos kortelių įsigijimo klausimus. Dalyvauja komisijų, patvirtintų Savivaldybės tarybos sprendimu, Savivaldybės mero potvarkiu ar Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, veikloje.
19. Rengia tvarkas, aprašus socialinės paramos teikimo klausimais. Rengia raštus, informaciją, atsakaitas, teikia juos SADM. Savivaldybės administracijai teikia informaciją apie socialinių išmokų, kompensacijų mokėjimą asmenims, kuriems išmokos pervedamos į asmenines sąskaitas bankuose. Inicijuoja viešuosius pirkimus išmokų pristatymo rajono gyventojams klausimais.
20. Organizuoja seniūnijų socialinių išmokų specialistų darbą, teikia konsultacijas, organizuoja pasitarimus, mokymus. Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jų nedarbingumo, atostogų metu ir kitais atvejais.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
22.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
22.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
22.5. studijų kryptis – pedagogika;
arba:
22.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.7. darbo patirtis – socialinės paramos srities patirtis;
22.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
23. Transporto priemonių pažymėjimai:
23.1. Turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. komunikacija – 4;
24.2. analizė ir pagrindimas – 5;
24.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
24.4. organizuotumas – 4;
24.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
25. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. lyderystė – 3;
25.2. veiklos valdymas – 3;
25.3. strateginis požiūris – 3.
26. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. informacijos valdymas – 5;
26.2. įžvalgumas – 4.
27. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. veiklos planavimas – 5.