PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2025 m. įsakymu Nr. AP-
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS RŪPYBOS SKYRIAUS
SOCIALINĖS PARAMOS POSKYRIO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITYS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.30
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Socialinės paramos nepasiturintiems rajono gyventojams koordinavimas: tikrinimas, sprendimų priėmimas ir kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
6.1. Tvarkų, aprašų projektų ir kitų teisės aktų rengimas, patvirtintų teisės aktų įgyvendinimo administravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
9. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
13. Koordinuoja piniginės socialinės paramos nepasiturintiems rajono gyventojams teikimo klausimus: teisės į išmokas nustatymo, sprendimų priėmimo, permokų kontrolės ir kitus klausimus. Dirba su informacinėmis SPIS, PARAMA, DAP programomis.
14. Administruoja vienkartinės socialinės paramos teikimo klausimus. Organizuoja vienkartinės socialinės paramos komisijos darbą, seniūnijų socialinės paramos komisijų darbą. Dalyvauja kitų komisijų, patvirtintų Savivaldybės tarybos sprendimu, Savivaldybės mero potvarkiu ar Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, veikloje.
15. Administruoja socialinės paramos mokiniams klausimus: nustato teisę į paramą, parengia sprendimų projektus, teikia juos tvirtinti, persiunčia rajono ugdymo įstaigoms, kitų savivaldybių administracijoms ir ugdymo įstaigoms, derina gautas paraiškas, organizuoja skirtos paramos mokiniams iš valstybės biudžeto mokėjimą.
16. Konsultuoja seniūnijų socialinių išmokų specialistus, organizuoja pasitarimus dėl socialinės paramos teikimo: formų, būdų, paramos tikslingumo, permokų nustatymo, jų šalinimo, nagrinėja kitus su išmokų teikimu susijusius klausimus. Administruoja visuomenei naudingų darbų vykdymą seniūnijose. Rengia dokumentus archyvavimui.
17. Rengia tvarkas, aprašus socialinės paramos teikimo klausimais ir juos įgyvendina. Rengia raštus, informaciją, atsakaitas, teikia juos SADM. Savivaldybės administracijai teikia informaciją apie socialinių išmokų, kompensacijų mokėjimą asmenims, kuriems išmokos pervedamos į asmenines sąskaitas bankuose.
18. Pavaduoja kitus poskyrio darbuotojus jų nedarbingumo, atostogų metu ir kitais atvejais.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:02
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
20.4. studijų kryptis – sociologija (arba);
20.5. studijų kryptis – andragogika;
arba:
20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7. darbo patirtis – socialinės paramos srities patirtis;
20.8. darbo patirties trukmė – 1 metai.
21. Transporto priemonių pažymėjimai:0
21.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
22. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. komunikacija – 3;
22.2. analizė ir pagrindimas – 4;
22.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
22.4. organizuotumas – 3;
22.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
23. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
23.1. konfliktų valdymas – 3;
23.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3;
23.3. informacijos valdymas – 3.