*ornament*

Paieška

Pakruojo rajono
savivaldybė

Skelbimas dėl konkurso viešosios įstaigos Pakruojo sveikatos centro direktoriaus pareigoms eiti

Skelbimas dėl konkurso viešosios įstaigos Pakruojo sveikatos centro direktoriaus pareigoms eiti

Skelbiamas konkursas viešosios įstaigos Pakruojo sveikatos centro (teisinė forma – viešoji įstaiga, kodas 168061765, adresas: J. Basanavičiaus g. 4, Pakruojis) direktoriaus pareigoms eiti penkerių metų kadencijai.

Pastovioji darbo užmokesčio dalis – 5922,00 Eur, kintamoji darbo užmokesčio dalis – 20 procentų mėnesinio darbo užmokesčio pastoviosios dalies.

Konkursas organizuojamas vadovaujantis Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2024 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. T-156 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų sveikatos priežiūros įstaigų vadovų konkursų organizavimo nuostatų patvirtinimo“ patvirtintais Pakruojo rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų  sveikatos priežiūros įstaigų vadovų konkursų organizavimo nuostatais.

Konkursas bus vykdomas 2 etapais: I konkurso etapas – pretendentų vertinimas komisijoje;

II konkurso etapas – pretendentų pokalbis su Pakruojo rajono savivaldybės meru.

Direktoriaus funkcijos (darbo pobūdis):

Viešosios įstaigos Pakruojo sveikatos centro direktoriaus funkcijos:

  1. organizuoti įstaigos veiklą ir veikti įstaigos vardu santykiuose su kitais juridiniais ir fiziniais asmenimis, atsakyti už įstaigos veiklą;
  2. leisti įsakymus, tvirtinti darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisykles, padalinių nuostatus, kitus įstaigos vidaus tvarkomuosius dokumentus, duoti nurodymus, privalomus visiems darbuotojams;
  3. teisės aktų nustatyta tvarka sudaryti ir nutraukti darbo sutartis su įstaigos darbuotojais, nustatyti darbuotojų etatus, tvirtinti jų pareigybės aprašymus, skatinti juos, organizuoti darbuotojų darbo pareigų pažeidimo tyrimą ir priimti sprendimus dėl darbo pareigų pažeidimo, skirti drausmines nuobaudas;
  4. organizuoti viešą konkursą įstaigos direktoriaus pavaduotojo, finansų vadovo (buhalterio), vyriausiojo slaugytojo, padalinių, filialų vadovų pareigoms eiti ir tvirtinti šio konkurso nuostatus;
  5. suderinęs su įstaigos stebėtojų taryba, tvirtinti darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką;
  6. vadovauti įstaigos pagrindinei ir ūkinei veiklai, tvarkyti jos reikalus, užtikrinti įstaigos darbuotojams saugias ir sveikas darbo sąlygas;
  7. teikti duomenis ir dokumentus juridinių asmenų registrui;
  8. įstatymo nustatyta tvarka ir laiku pateikti metinių ataskaitų rinkinį: finansinę ataskaitą ir įstaigos veiklos ataskaitą;
  9. atstovauti įstaigai teismuose, valstybės, savivaldybių ir kitose įstaigose, tarptautinėse organizacijose, įvairiuose posėdžiuose, pasitarimuose ir derybose, santykiuose su kitais juridiniais ir fiziniais asmenimis arba įgalioja kitus darbuotojus atstovauti įstaigą;
  10. teikti klausimus, susijusius su įstaigos veikla, svarstyti įstaigos steigėjui ir savininkui  Pakruojo rajono savivaldybei (toliau – savininkas, Savivaldybė);
  11. atidaryti ir uždaryti sąskaitas bankų įstaigose, tvirtinti įstaigos asmenų, turinčių teisę pasirašyti pirminius buhalterinius dokumentus, sąrašą ir jų parašų pavyzdžius;
  12. sukurti ir prižiūrėti įstaigos vidaus kontrolės, įskaitant finansų kontrolę, sistemą;
  13. įsakymais tvirtinti įstaigos gydymo, slaugos tarybas, medicinos etikos komisiją;
  14. rengti įstaigos veiklos ir strateginį planą ir teikti jį tvirtinti Savivaldybės tarybai;
  15. įgyvendinti įstaigos steigėjo ir savininko priimtus sprendimus;
  16. inicijuoti, rengti ir teikti Savivaldybės tarybai tvirtinti įstaigos įstatus, jų papildymus ir pakeitimus;
  17. kurti įstaigos darbuotojų motyvacinę sistemą, garantuoti įstaigos veiklos skaidrumą, informuoti visuomenę apie įstaigos veiklą, reprezentuoti įstaigą;
  18. imtis visų būtinų priemonių psichologinio smurto darbo aplinkoje prevencijai užtikrinti ir pagalbai asmenims, patyrusiems smurtą darbo aplinkoje, suteikti;
  19. užtikrinti įstaigos antikorupcinės aplinkos formavimą;
  20. užtikrinti teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, įgyvendinimą įstaigoje;
  21. rengti įstaigos padalinių ir filialų vadovų atestaciją;
  22. informuoti įstaigos savininką apie neefektyviai dirbančius įstaigos padalinius ir filialus, siūlyti spręsti jų reorganizavimo ar likvidavimo klausimus;
  23. suderinęs su gydymo, slaugos ir stebėtojų tarybomis, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus LNSS įstaigų tinklo išdėstymo ir struktūros normatyvus ir steigėjo bei teritorinės ligonių kasos rekomendacijas, keisti teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų asortimentą;
  24. diegti šiuolaikinius moksliškai pagrįstus, sveikatos apsaugos ministerijos aprobuotus diagnostikos ir gydymo metodus įstaigoje ir jos padaliniuose;
  25. dalyvauti sveikatos apsaugos ministerijos vykdomose prevencinėse programose, sudarydamas sutartis su teritorine ligonių kasa, ir kontroliuoti jų vykdymą įstaigoje;
  26. analizuoti įstaigos sveikatos sistemos rodiklius ir ieškoti būdų bei priemonių jiems gerinti;
  27. teikti pasiūlymus ir dalyvauti planuojant įstaigos sveikatos priežiūros paslaugų teikimo apimtis;
  28. įstaigos vardu pasirašyti dokumentus ir įgalioti kitus asmenis vykdyti įstaigos vadovo kompetencijai priskirtas funkcijas;
  29. atsakyti už perduoto ir įstaigos įsigyto turto tinkamą naudojimą bei išsaugojimą;
  30. pagal kompetenciją organizuoti prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, rengti ir sudaryti sutartis bei susitarimus su įmonėmis, įstaigomis, organizacijomis;
  31. gavus įstaigos savininko raštišką sutikimą ar įgaliojimą, vykdyti konkursus dėl ilgalaikio turto nuomos, perdavimo pagal panaudą klausimus;
  32. naudoti laikinai laisvas įstaigos lėšas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka;
  33. atsakyti už įstaigos finansinės apskaitos organizavimą pagal Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymą;
  34. atsakyti už informacijos apie įstaigos veiklą pateikimą visuomenei, viešos informacijos paskelbimą;
  35. atsakyti už pranešimą savininkui apie įvykius, turinčius esminės reikšmės įstaigos veiklai;
  36. atsakyti už Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių ir kitų teisės aktų vykdymą;
  37. tirti piliečių ir organizacijų skundus, organizuoti jų apskaitos tvarkymą, kontroliuoti jų vykdymą;
  38. organizuoti įstaigos darbuotojų mokymą ir jų kvalifikacijos kėlimą;
  39. įgyvendinti priešgaisrinės saugos ir civilinės saugos reikalavimus, higienos bei darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų laikymąsi įstaigoje;
  40. laiku ir kokybiškai vykdyti su įstaigos funkcijomis susijusius kitus, nenuolatinio pobūdžio, savininko pavedimus žodžiu ir raštu, siekiant įgyvendinti įstaigos strateginius tikslus, asmeniškai atsakyti už pavestų darbų bei pavedimų atlikimą;
  41. turėti kitų teisių ir pareigų, kurias nustato Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymas, įstaigos įstatai ir kiti teisės aktai.

     Pretendentai turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:

  1. Asmuo, siekiantis eiti įstaigos vadovo pareigas, turi atitikti šiuos bendruosius kvalifikacinius reikalavimus:
    • mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų ir jų taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    • turėti ne mažiau kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį. Privalumas – vadovavimo patirtis vadovaujant įstaigoms, organizacijos, įmonėms, filialams. Turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus universitetines sveikatos mokslų, socialinių mokslų, teisės arba verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės studijas ir įgijęs magistro kvalifikacinį laipsnį, arba lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją.
  2. Asmuo, siekiantis eiti įstaigos vadovo pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
    • išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą;
    • išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą;
    • gebėti nustatyti rizikingas įstaigos (jos padalinio, filialo) veiklos sritis ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius;
    • išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus;
    • turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje:
      • lyderystės kompetenciją, t. y. gebėti perteikti įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką;
      • vadybines kompetencijas: turėti strateginį požiūrį, t. y. gebėti tikslus suderinti su valstybės prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, t. y. gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinant tikslų įgyvendinimą;
      • kitas pagal pareigybės veiklos specifiką reikalingas kompetencijas (pvz. gebėti vesti derybas, analizuoti bei pagrįsti, išmanyti komunikaciją, mokėti valdyti konfliktus, daryti įtaką kitų nuomonei ir požiūriui bei gauti jų pritarimą siūlomoms idėjoms, naudodamasis teisėtomis ir etiškomis priemonėmis ir kt.).

Pretendentai per Viešojo valdymo agentūrą (https://vva.lrv.lt-Darbo skelbimai viešajame sektoriuje-Kiti darbo skelbimai. Skelbimo Nr. 97820) https://portalas.vtd.lt/lt/4/vtd-web-servisai/vtdkonkursai-319.html privalo pateikti:

1) prašymą leisti dalyvauti konkurse;

2) asmens tapatybę, išsilavinimą, vadovaujamo darbo patirtį patvirtinančių dokumentų kopijas, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;

3) gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes);

4) užpildytą Pretendento anketą;

6) papildomą kompetenciją įrodančius dokumentus ir (ar) jų kopijas;

7) privačių interesų deklaraciją;

8) nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaraciją;

9) dokumento, patvirtinančio valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, kopiją;

10) pretendento sutikimą dėl asmens duomenų teikimo visuomenės informavimo priemonėms.

Pretendentų dokumentai priimami iki 2024 m. liepos 30 d. Kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo, dokumentų priėmimo terminas gali būti pratęstas 3 darbo dienas, jeigu pretendentai yra papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo.

Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).

 Papildomą informacija apie konkursą teikia  Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Regina Valentinavičienė, Kęstučio g. 4, Pakruojis, tel. +37042169079, el. p. regina.valentinaviciene@pakruojis.lt; Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė (savivaldybės gydytoja) Vilma Žuvininkienė, tel. +37042161700, mob. +37068360162, el. p. vilma.zuvininkiene@pakruojis.lt;  

Viešosios įstaigos Pakruojo sveikatos centro direktoriaus pareigybės aprašymas