*ornament*

Paieška

Pakruojo rajono
savivaldybė

Skelbiamas Pakruojo rajono bendruomeninių organizacijų 2025 m. projektų, finansuojamų savivaldybės biudžeto lėšomis, atrankos konkursas

Skelbiamas Pakruojo rajono bendruomeninių organizacijų 2025 m. projektų, finansuojamų...

Projektų teikėjai gali būti visos bendruomenės, registruotos Lietuvos Respublikos asociacijų įstatymo nustatyta tvarka, veiklą vykdančios Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje.

Užpildytos paraiškos, pasirašytos pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens ir patvirtintos organizacijos antspaudu (jei įstatuose antspaudas numatytas), priedai su lydraščiu pristatomi Savivaldybės administracijai: Pakruojo rajono savivaldybės administracija, Pakruojis, Kęstučio g. 4, 101 kab. arba skenuoti (paraiška turi būti skenuota kaip vienas vientisas dokumentas) atsiunčiami el. paštu savivaldybe@pakruojis.lt. iki 2025 m. balandžio 22 d. Siunčiant paraišką registruotu laišku ar per pašto kurjerį, pašto antspaudo data turi būti ne vėlesnė nei paskutinė paraiškų priėmimo diena. Siunčiant paraišką el. paštu, ji turi būti išsiųsta iki paskutinės paraiškų priėmimo dienos pabaigos.

Paraiškos pildomos pagal nustatytą paraiškos formą. Forma ir jos priedai pildomi valstybine kalba, tekstas surenkamas kompiuteriu. Didžiausia paramos suma – 850,00 eurų.

Savivaldybei pateikiamas 1 paraiškos egzempliorius.

Prie paraiškos turi būti pridėtos patvirtintos šių dokumentų kopijos:

  1. praėjusių metų veiklos ataskaita;
  2. Bendruomenės narių sąrašas;
  3. paramos sutartis ar garantinis raštas, jei pareiškėjas nurodo, kad projektui įgyvendinti bus naudojamos rėmėjų lėšos;
  4. garantinis raštas arba banko sąskaitos išrašas, įrodantis, kad pareiškėjas turi pakankamai lėšų prisidėti prie projekto įgyvendinimo, jeigu tai numatyta paraiškoje;
  5. komerciniai pasiūlymai ar kiti dokumentai, įrodantys paslaugos ar prekės kainą, jei ketinama projekte naudotis paslaugomis ar ketinama stiprinti materialinę bazę.

Tinkamos finansuoti išlaidos:
1. Projekto vykdymo išlaidos:
1.1. tiesiogiai su projekto veiklomis susijusioms prekėms ir priemonėms, inventoriui įsigyti;

1.2. tiesiogiai su projekto veiklomis susijusioms paslaugoms ar darbams vykdyti;
2. Projekto administravimo išlaidos:
2.1. kanceliarinėms prekėms įsigyti;
2.2. bendruomenės patalpų išlaikymo išlaidoms padengti;

2.3. užmokesčiui už buhalterinės apskaitos paslaugas pagal paslaugų sutartį (kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens).
3. Bendruomenių steigimo ir įstatų keitimo išlaidos:
3.1. mokestis notarui, Valstybės įmonei Registrų centrui už juridinio asmens laikino pavadinimo įtraukimą į registrą ir juridinio asmens įregistravimą, sumokėjimas už suteiktas dokumentų rengimo paslaugas;
3.2. mokestis Valstybės įmonei Registrų centrui už naujų įstatų įregistravimą, įstatų rengimo paslaugas.

Netinkamos finansuoti išlaidos: ilgalaikio turto įsigijimo (ūkio inventorius, baldai, transporto priemonės, kompiuterinė įranga, ryšio ir kitas inventorius, priemonės ir įranga, kuri nenusidėvi per vienus metus ir kurio vieneto įsigijimo vertė viršija 750 (septynis šimtus penkiasdešimt) Eur) išlaidos; maitinimo paslaugų ir maisto prekių (išskyrus numatytas ir tiesiogiai susijusias su projekto vykdymu, ne daugiau kaip 15 proc. lėšų, skirtų šio projekto įgyvendinimui) išlaidos.

Paraiškos, pateiktos ne jų priėmimo laikotarpiu, nevertinamos.

Visą informaciją apie konkursą, paraiškos formą, remiamas veiklos sritis galite rasti savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt (Bendruomenės).

Konkurso nuostatus galite rasti čia

Paraiškos forma WORD ir PDF.

 Paraiškų rengimo klausimais konsultacijas teiks Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyr. specialistė Gitana Udrytė-Šichovcova, tel. +370 421 69 079, el. p.  gitana.udryte@pakruojis.lt.